minikmucizem9 doktorunuza ulaşabiliyor musunuz, teli vs var mi? Bizim de aksam oglumun yanağında kızarıklıklar oldu, çilek allerjisinden, doktorumuza msj attim, şurup ismi soyledi, hemen gittik aldık, hafifledi kizarikliklar, hiç beklemeyin, canlarının acimasiyla huysuzluk oluyo, rahatladı 1 saattir şükür, Allah sağlık versin bebislerimize