Asena1601 4 aylık hamileyim sütümde bir değişiklik olmadı çok şükür. Doktora danıştım emzirmeye devam edebilirsin memeden kesmene gerek yok dedi. Sadece kalsiyum almaya devam et bir sorun olmaz dedi. Tabi sizin tercihiniz ama bebeğiniz sütü içmeye devam ederse bence kesmeyin bana kocakarı laflarından biri olarak geliyor bu. O yüzden etrafa kulaklarım kapalı emziriyorum. Hatta ikisini bir emzirmeyi düşünüyorum. Bebeğiniz sütü reddetmezse sorun yok benimde en çok korktuğum konu buydu çok şükür sorunsuz gidiyoruz. Allah bağışlasın kızım 10 aylık bu arada.