Valla yıllarca af bekledim. Çıkmıyor. Bence vakit kaybetmeden faizlere af çıktığı zaman yapılandırıp ana parayı ödeyip bitirsin. Kyk borcu valla insanın sırtında yük, hep de umutlandırıp umutlandırıp silmiyorlar, kalakalıyoruz umutlarımızla. Ben yapılandırıp ödedim valla. Bence ödenmeli, kaçışı yok. 🥲