anneleri-bisalin Hellomoto 6 aylıkken bizimde öyleydi sadece fotoğraflarda belli oluyordu çok takmıştım kafama ama hiç bir sorun çıkmadı muayenede gözleri çekik ve küçük olduğu için dedi ki öyle gerçekten
Hellomoto anneleri-bisalin ahaha evet ya benim kızında gözü çekik tek değilmişiz teşekkür ederim şimdi geçtimi kayması yokmu kaç aylık
anneleri-bisalin Hellomoto normalde yoktu zaten sadece fotoğrafarda dikkatimi cekiyordu kayma değilmiş zaten oda 7 aylık şuan fotoğraflarda hala öyle 😂 ama acıyla alakalı bide telefona baktığı için öyle çektiğim fotoğraflari bile göstermiştim doktora 🤷😂
FilizUgur Hellomoto eğer 6 ayda geçmediyse kaymadır benim kzıımdada var sağ gözü sola doğru kayıyor gözlük takıyoruz