Kadernur 7. Ayda 2 ana 1 ara öğün yapıyorum ben. Kahvaltı da omlet bazen de haşlama yanına zeytin ezmesi peynir pekmez tahin ceviz karışımı şeklinde
Öğlen meyveli Danone meyveli yoğurt meyveli tarifler yani
Aksam 5 6 gibi de corba yq da sebze pureleri yapıyorum.
Tarhanayi kendi anneannemin yaptığı tarhana var onu veriyorum. Herhangi bir sorun olmadı şükür. Ekmek de Ben normal bakkal ekmeği veriyorum bazen eline veriyorum kendi oyalayıp ısırıp yiyor bazen de ben yediriyorum