arkadaşlar 2 kızım var eşimin ailesinde ayakta su toplama hastalığı var büyük kızımda olmadı ama kardeşinde var aileden diğer torunlardada var genlerden gelen birşeymiş tedavisi yokmuş. sıcak havalarda ayakkabı seçimi yanlış olursa anında şişip su topluyo patlayınca açık yara kalıyo. acaba bilen yada yaşayan varmı yada duyan ??