Zamansizportakal 4 buçuk aylık bebeğim 2 aylıktan beri akşam 5.5 6 gibi gece uykusuna dalıyor ileri atmak istediğimde hep ağlıyor huysuzlanıyor dışarıya çıkarmak istedim uyumasın diye daha da çok ağladı önerileri olan var mı acaba?
Sontvbukucu Zamansizportakal 19.00 Civarına atabilirsiniz de sabah kalkisini bilmek lazım bide gun içindeki uyku saatleri neler. Bu konuda biraz bilgi sahibiyim. En azından tavsiyelerimi paylaşabilirim.
Deletedmom_13 Zamansizportakal ne güzel valla 12 saatten fazla uyuyor o zaman. Maşallah benim bebem oldu bitti uyumaz. Gece 12 de yatar sabah 7 de kalkar gündüz yarım saat şekerleme yapar kalkar imreniyorum şöyle uyuyan çocuklara ne güzel dinleniyosunuzdur🧿
Zamansizportakal Deletedmom_13 hiç imrenmeyin saat uzun gibi gözüküyor bizim her gece saat başı Bilemedin 2 saatte bir emmeye kalkıyor gözünü açıp emmiyor da doğru düzgün her gece resmen merasim sadece akşam 5-6 dan sonra çocuğu resmen insan içinde tutamıyorum 🤦🏻♀️
Zamansizportakal annesininkizisi tabikiiii bazen saat başı bazen 2 saatte bir emmeye kalkıyor uykudan enemiyor doğru düzgün doyamadığı için de sürekli bir telaş her gece
Irmakprensesinannesi Zamansizportakal sabh bebeğiniz kaçta uyanıyor çok erken gece uykusuna geçiyor genlde 8 9 gibi uykuya geçiş oluyor gece gündüz uykularinin arasini açın mesela en son gündüz uykusu 5 gibi yapın 8 gibi gece uykusuna yatırın kızım mesela 9 dedin mi ağlamaya başlar uyku için çok nadir 10 dur uyumasi (hastalık dis haric) bazn hiç kalkmaz o zamanda sabh 6 da uynir bazn bir kere uyanır ondad 7 7 :30 gibi uyanir 9 ay 14 günlük şuan 4 aylikkende 9 10 da uyur 3 4 gibi uyanırdım bide 7 uyanırdı genlde
Zamansizportakal Irmakprensesinannesi bugün 4 gibi uyuttum 5 civarı uyandı belki biraz geç uyur dedim 6 bile olmamıştı başladı yine ağlamaya
Deletedmom_13 Zamansizportakal büyüdükçe uyumamaktan anlar ileri çekersiniz biraz şimdi çok küçük uyuyamayinca huysuzlanir
Irmakprensesinannesi Zamansizportakal hin anladım yavaş yavaş gündüz uykularini rutine çekin alışkanlık zamanla degsiicektir inşallah bebkler düzeni sever bende kziim i aksm 9 gibi disrdaysak ewe bizi götürmek için her yolu dener kıçını yırtar ağlar burnumuzdan götürür bayramda köye gittik akşam 9 da uyku diye başımın e tını yedi yırttı kendisini diarda bile doğru düzgün düğünde bulunamadim kızdan dolayı