bambu Merhabalar ben tüplü dalış yapmak istiyorum bir kaç yeri aradığımda tur halinde oluyormuş gün boyu sürüyormuş. Acaba sadece dalış yapıp geri getirilen yerler var mıdır? Bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Kadernur bambu aylavlikta benim esim sezonluk dalgic öğretmeni ama oyle saatlik olmuyor canim orda gidiyorlar 11 gibi açılıyorlar once sozlu anlatim sonra suya indiriyorlar dalmadan bide orda anlatiyorlar sonra su alti 1saat sürüyor sonra tekneye cikip yemek yiyorlar sonra yuzmek isteyenler icin sakin koylara gidiyorlar 11 den 5 e kadar sürüyor
GizeminEdizi bambu benim amcam Bodrum’da dalgicti,happy bubbles teknesi vardı hatta,şimdi parpali adında mekan açtı,turkbukune giderseniz orda belki onun teknesinde dalgicliga devam eden vardır,yardımcı olurlar belki.