Çok özür dileyerek söylüyorum 24 gün önce doğum yaptım az önce dikişlerime bakmak istedim dikişlerde sorun yoktu ama çok korkunç bir görüntüyle karsılastım. Parça parça bir şeyler görünüyordu biraz kanlı gibi yani orası boşluk değildi umarım anlatabilmişimdir. Öncesi gibi açık görünmüyor parça parça bir şeyler var önünde. Normal midir toparlanma sürecinde olduğum için? Rahim sarkması vesaire okudum korktum