mertalibrother 2. Çocukla da arkadaş olamayabilirler 1 tane kız kardeşim var aramızdan2 buçuk yaş var ve biz küçükken hiç arkadaş olamadık, herşeyimiz tersti mizaçlarımız çok farklıydı, kedi köpek gibiydik adeta, benle oynamak istemezdi mesela, o yüzden arkadaş yapalım derken daha kötü de olabilir, bi de yeni dünyaya gelebilecek bir bireyi sırf abiye ve ya ablaya arkadaş olsun diye düşünmek bence o bireye en büyük haksızlık olur.