[silindi] malesef emziremedim doğduğundan beri mama ile besleniyor şuan 6 aylık alerji mamamız evolvia RP1 raporlu mama eczaneden temin ediyoruz tek sefer de 15 kutu alıyoruz. Ek gıdaya yavaş yavaş geçtik ama henüz süt ürünleri denemesi yapmıyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle yavaş yavaş açacağız diyeti benim bebeğim cilt tepkili alerji belirtisi verdi egzama sı oldu onları da atopik ciltler için özel krem şampuan kullanarak yok ettik ama hala nemlendirici ve şampuanımız devam ediyor