Kızım 18 aylık 11 kilo. Üst bacağı kalın olduğu için Molfix külot bezin 6 numarasını kullanıyorduk diğerleri bacağında lastik izi yapıyordu. Şimdi Pampers Prima külot bez alacağım beden olarak nasıldır acaba 5 yine ufak mı gelir yine 6 numara mı alayım daha önce hiç kullanmadığım için kararsız kaldım 🤷🏻♀️