İlk defa koyu yeşil kaka rengi olarak gördüm üşütmüş olacağını düşünmüyorum hep artı bi üstüne giydiriyorum terleyerek uyanıyo zaten normal midir sizce bu kaka rengi bu saatte doktorumuzu rahatsız etmek istemedim ayın 20 sinde kontrolümüz var şuan içim içimi kemirdi hastalık Allah korusun olmasın