1 yaşında kızımın alerjisi var buna bağlı reflü. Önceden belirtiler mukuslu ve sulu kakaydı o geçti bir şekilde çözdük ama şimdi belirtisi reflü olarak ortaya çıkıyor. Alerjen besini aldığında reflü tavan yapıyor. Kusma yok gün içinde yedikleri ağzına gelip geri yutuyor, gece uykusu çok huzursuz sürekli yutkunma sesi var, dönem dönem beslenme reddi huzursuzluk, beslenme esnasında öğürme, yutmada zorluk bunların hepsi gizli reflü belirtisi.lansor ve gastrotuss baby kullanıyoruz ama alerjiye bağlı olduğu için çözüm olmuyor. Yaşayan var mı bu durumu ? Alerji geçince reflü de geçiyor mu?