R_y_M Gaz sorunu için kimyonlu rezene çayından aksam saatlerine doğru bebege içirebiliyor muyuz sizce yapan var mı zararlı mıdır
DevrimciAnne R_y_M 1 ay 27 günlüğüz aşırı gazlı ve kolik bebeğim damla kullanıyorum bir işe yaramıyor kimyon olayıda korkutuyor beni
Furkaninannesi R_y_M Valla ben hep kimyon verdim bişeycik olmadı 5 çay kaşıgı falan anca etki ediyodu
Betyy00- R_y_M merhaba. Ben 1 aylıkken bıle vermıstım 1 2 cag kasıgı bir kaç kere iyi geldi cok gazlıydı ilk ay benım bebegımde kendımde her aksam anason rezene kımyon demler ıcerdım bazen gunde 2 içerdim. Benıde bebegıde rahatlatırdı
Toprak-hira59 R_y_M rezene degilde kimyon kaynatip 1 cay kasigi veriyordum yarim saat icinde gazi ws cikiyordu
entazeanne R_y_M ben emziriyorum ama doktorumuz önermişti gaz için kimyon rezene verebilirsin korkmadan diye bi de gaz ilacımız çok iyi geldi bize ilacın adı nurse Harveys Colex mor kutulu gerçekten çok işe yaradı