Arkadaşlar merhabalar🌸 55 günlük bebeğim var bugün sütümün yetmediğini düşünerek pes ettim ve gittim mama aldım anne sütü + mama olarak ilerleyeceğiz gündüz 20 cc ve 30 cc olarak denedim bebeğim içti, normalde benim kaç cc vermem gerekiyor. Paketin üzerinde yazan sadece mama ile beslenen için mi kafam karıştı. Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻