Caglarege03 Kızlar 15 günlük bebeğimin kulak şekil bozuklugu var sanırım. Zamanla düzelir mi yoksa şimdiden doktora götürüp birseyler yaptırmam gerekiyor mu? Bu konusa bilgisi olan var mı acaba
Sogancik Caglarege03 ikisi farklı kulak di mi canım. Birisi daha uzun kıvrık gibi. Eğer o tarafına yatıyorsa sürekli ondan oluyor. Benim kızımın da bir kulağı daha büyük hep o tarafa yattığı için oldu. Sen kontrolde doktora şöyle baksın bı canım için rahat olur.
Kayraaa59 Caglarege03 canım bebeğimin de böyleydi kendinden düzeldi 4 buçuk aylık olduk. Yatarken dikkat et sadece kıvrılmasın
selenemine Caglarege03 benim kızımda da var doktorlar bir sıkıntı olmaz dedi benim kızımın tek kulağında ama şimdi baya düzeldi ama Bu foto son hali
Caglarege03 Artizneararlabazarda ikinci fotoğrafta kıvrık canım kıkırdak biraz içerde. Teşekkür ederiz 🙏🙏
Sedaalya Bence bir şekil bozukluğu yok ama içine sinmiyorsa tabi aylık kontrolünde doktoruna sor canım. Yada sağlık ocağında ki hemşirelere de danışabilirsin. Ama yine söyleyeyim bence bir sorun yok
Cansu4401 Caglarege03 canim benim kızımın bundan daha fazlaca içe kivrikti aynı yere yatrma ve kivrlamamasina dikkat et kızım şuan 6 aylık ve düzeldi bundan daha kötüydü şuan gayet normal ama gene doktora gittiğinde sor
Cansu4401 Caglarege03 hiç bişey kullanmadım canım başlarda bandanyi denedim ama gene kivriliyodu sonra akışına bıraktım duzeldi
Seymao Benim bebegiminde ilk dogdugunda cok kivrikti dedik cok kepce olcak ama buyudukce duzeldi hicbirsey yapmadim