ALAAZZZ genelde grip olduğu zaman çok yükselişe geçiyor suanlik gribal enfeksiyonun sebep olduğunu düşünüyorlar ama yine de takip edicez birkaç ay diyorlar hâlâ çok yükselmeye devam ederse biyopsi olur dediler , herhangi bi ilaç tedavisi vs uygulanmıyor alt ast dışında diğer bütün değerleri normal olduğu için , hastaneye yatış surecimiz olmuştu orda sadece 3 gün boyunca damardan bi ilaç verdiler hiç çıkarmadan onun dışında gidip geliyoruz sürekli en son kan verdigimizde yine grip olmuştu 490 lara çıkmıştı 3 gün enginar yedirdim ben çorba yapıp 170 lere düşmüştü, sizin süreciniz nasıl oldu acaba biyopsi sonucu ne çıktı?