Altında başka bir sebep olabilir mi? Yani sonuçta bebekler konusunda pek çok hastalıkta bile teşhis koymakta zorlanıyorken doktorlar -ki hastalıkların daha net belirtileri oluyor genelde- sürekli ağlayan bir bebeği mizaca bağlamak ne kadar doğru. Kolik olur, atak olur, çok gazlı olur, doymuyor olur, idrar yolunda darlık olur, alerji olur, olur da olur yani. Ayrıntılı Doktor kontrolünden geçtiniz mi? Umarım yanlış anlamazsınız niyetim kötü değil asla ama sürekli huysuzluk pek çok şeyin dışa vurumu olabilir. Daha iyi gözlemleyip huzursuzluğü ne zaman daha fazla artıyor belirleyip soruna ulaşabilirsiniz. Umuyorum basit bir şeydir ve en yakın zamanda rahata erersiniz bebişiniz de siz de🙏