Arkadaşlar oğlum 3 buçuk aylık. Dün gece 1 buçukta uyudu sabah 8 de uyandı. Sabah 8den beri sadece memede uyuyo beşiğine koyduğum an uyanıyor. Bu kadarcık uyku bu çocuğa yetiyo mu siz nasıl uyutuyosunuz ben artık kafayı yemek üzereyim hayattan zevk alamaz oldum