Merhaba uyku eğitimi yapmış olanlar bebeklerinize nasıl yapılıyor yani mesela ben sallıyorum hemde bebek arabasında uyuyor şaka gibi beşik kesmiyor ama.nereye kadar büyüyünce nasıl sığacak ya. Arabanın yatak gibi beşik gibi setinde yatıyor şimdi 4 buçuk aylık