Saliha03 otizm sonradan oluşmaz yani tv böyle bir şeye sebep olmaz. Ama tv zeka gelişimin etkiliyor bunu sorgulamak çok saçma bilimsel bir gerçek. Herkesin kendi tercihi ama ben 14 aylık kızımın ağzı açık, hareketsiz bir şekilde ekran karşısında oturmasını istemiyorum. Her yeri döküp dağıtsın, tabak-çanak oynasın, çamaşır çekmecelerini dağıtsın yani bir şeyler keşfetsin istiyorum. Kitap okuyalım, boyama yapalım birlikte vakit geçirelim istiyorum. Ekran başında oturmak bebeğin zeka gelişimini yavaşlatıyor, hayal gücünü elinden alıyor tabii ki burda benim çocuğum izledi hiçbir şey olmadı diyen anneler olacaktır. Her annenin kendi tercihi, ben çocuğuma olumsuz etkiler altında büyütmeyi tercih etmiyorum. Bana bu doğru geliyor, başkasının bakış açısı farklıdır herkes içine sineni yapsın.