Saliha03 evet bence bu çağda bu dönemde öcü, ben bizim tvyle büyüdüğümüzü düşünmüyorum açıkcası, bizim zamanımızda kalabalık aileler vardı orada oyun oynadık çocukluğumuz sokaklarda geçti, hatırlıyorum sadece sabahları izlerdik çizgi film gün içinde hiç. İzlemedizdik hep oyun oynardık eve gelir yemek yer yine çıkardık şimdi etrafa baksana çocukları bebekleri susturmak için tv telefon veriyoruz ellerine ben doğru bulmuyorum açıkcası, her çocuk yemek yerken telefonda bişeyler izletiliyor bizim zamanla şu zaman çok ama çok farklı.. Ayrıca tek taraflı iletişim uyarak eksikliği yapıyor geç konuşmalarına neden oluyor dikkat eksikliği yapıyor evet otizm doğuştan gelen bişey bunlar tetikler ama ben elimden geleni yaparım dikkat ederim ha hala otizm olmuş allahtan gelmiş ben elimden geleni yaptım derim benim düşüncem bu yönde açıkcası varsın yemeğim bi saat geç olsun, evi 2 saat sonra toplayayım ama herkesin kendi fikridir saygı duyarım 🌼