Kızlar dün kötü bir gece geçirdim. Hamile olduğumu ve düşük yaptığımı aynı anda öğrendim. Kürtaj oldum. Doktor antibiyotik verdi. Çocuk emzirdiğimi söyledim AKSEF 500mg ilaç yazdı. sizlere de sorayım dedim emzirmeye uygun mu sizce? Kullanan var mı içimizde