5 aylıkken sünnet ettirdik. 1 yaşında sürekli yapışıyo açtırıyoruz gene yapışıyo. Açtırdıktan sonra çok kötü oluyo canı acıyo kıpkırmızı oluyo çok üzülüyorum sürekli kantaron yağı sürüyorum ama yine yapışıyo. Sünnetli kısım hep içeri kaçıyo bu ne zaman düzelecek acaba ya ?