Oğlum 9 aylık oldu ama hala mızmız sürekli ağlıyor modunda. Mesela oyun oynarken aniden ağlama isteği gelip üstüme tırmanıyor. Sürekli yakama yapışıyor. Hep ağlama halinde artık sinirlerim bozuldu. Başka 9 aylık bebeklere bakıyorum benimkine bakıyorum benimki gerçekten çok ağliyor. Ne yapacağım akıl verin ne olur