Anneler iyi akşamlar,
Kizim 4.5 aylik gun icinde ev ici 27-28 derecelere cikiyor zibinla geziyoruz. Ama disarida hala kisa kollu giymeye cesaret edemedim ve cok terliyor. Gıdık kısmı isilik oldu. Bebekler en erken ne zaman dışarıda kısa kollu giyer sizce. O kadar yazlık kıyafeti var hala cesaretim yok.
Başka bir arkadaşım 40 gezmesine bebeği kısa kollu ile çıkarmış dışarı ben mi fazla taktım acaba🙄