16 aylik kızım var esim yurt disina calistigi icin tek başıma bakiyorum bazen çok zorlandığım cok bunaldigim zamanlarda çizgi film aciyordum ozellikle bu aralar dis çıkarıyor çok huysuz gelenim gidenim oluyor bazen temizlik yemek için dursunda isimi yapayım diye açıyorum en basitinden duşa bile gireceğim zaman mecbur banyoda telefon verip eline oyle yikaniyorum hizli hizli ki kendine zarar vermesin otursun yanimda diye beni tek çocuk bakanlar anlar neyse sonuc olarak çocuğum telefona iyice alisti görünce getiriyor ac ac diyor bazen sadece telefon icin saatlerce agliyor sizce nasil biraktirabilirim telefonu var mi benim durumumda olan anneler