LeMabelle Sezaryen olalı 3 ay oldu 3 gündür kasık ağrım var bir hafta öncede smear için randevum vardı. Akıntım var dediğim için antibiyotik kullandım sonrasında ağrım başladı 🥺
Damlanur12 LeMabelle sezeryan doğumda ağrı kesici yapılıyor ya hani popodan ben 1 ay 26 gündür doğum yapmışım oralarımda çok ağrı var ta dizime kadar oturup kalkamıyorum