Sevgili anneler , oğlum 4ay 1 günlük . Normalde günde 3 uyku falan yapardı 1 er saatle . Pışpışlayarak uyuturdum bazen de emerek . Ama son iki gündür 10 dakıka uyuyor sürekli emmek istiyor . Düzen kalmadı . Acaba bu atak dönemi bitince eşli düzenimize geri dönebilecek miyiz 🥹