Merhaba kızım bebek yorganını 6. Ayda uyku arkadaşı yaptı şuan 25 aylık geceleri elinden düşünce sürekli kalkıp ağlıyor ve nereye gitsek yanımızda iatiyor ilk başlar kokaydı ama her zaman yanımıza alamıyoruz unutuyoruz yada kirli oluyor bazen kayboluyor bütün gün zorlanıypruz kısacası uyku arkadası nasıl bıraktırılıyor günden güne daha düşkün olmaya basladı yumusak bi sekilde unutturmak istiyorum