Ben bebeğimi sırt üstü yatirdigimda sürekli ağlıyor acaba sebebi kafa şekil bozukluğu olabilir mi? Bilgisi olan var mı bebegim yeni dogunca kafasini hep kendi yatagima doğru çeviriyordum böyle olunca kafasinda şekil bozukluğu oldu asimetrik bozuntu bende düzelsin diye pozisyon değiştirdim sürekli düzeldi baya ama.hala biraz var bebegim sırt üstü cok ağlıyor bunun etkisi var mıdır sizce