Balık yağı 1 yaş sonrası kullanılır bebeğiniz balık yiyebiliyorsa Ekim ve Nisan ayları arasında balık sezonundan haftada iki kez balık yediriyorsanız kullanmaya gerek yoktur bu durumda sadece yaz aylarında kullanır şuanda balık yiyemediğimiz için doktor önermiş olabilir ama bence bebeğiniz daha küçük