Aklimdasin yaaa meyveli de kalorisi çok oluyor diye almadım yoksa ben de severim hamileyken 17 kilo aldım doğumda vermiştim 7 kilosunu ama geri aldım malesef sıkı bir diyete girmem lazım temmuzda zaten diyetisyen desteği alacağım inşallah o zamana kadar kendi çabalarımla en azından ödemlerim giderse çok iyi olacak