tosbikim2020 öncelikle çok geçmiş olsun. Crp yüksekliği ve hemogram tahlilindeki wbc yüksekliği enfeksiyon varlığını gösteriyor. İdrar tahlilinde glikoz varlığı da tespit edilmiş. Normalde idrarda glikoz olmaz. Doktorunuz söyler zaten ama sizinde aklınızda olsun gözden kaçmasın önemlidir bu sonuç.