SANANE_ONANE71 kızlar ben doğum yapali BiR yıl oluyo ve bu ay cok kanamam oldu ve geçmek bilmedi hastaneye gittim sezeryan yerinde sıvı birikintisi var dedi kanamanı keselim daha sonra kamerayla bakalim dediler bu durumu yasayan var mi nasıl bi yol izlediler