Kızlar merhaba, resmi tatillerde kreslerin kapalı olduğunu yeni öğrendim 🤦🏻♀️ bir de eşim iş arkadaşından kreslerin yazın iki ay tatile girdigini soyledi bu doğru mu? Şimdi ücretsiz izindeyim küçük bebeğim için şu an sorun olmasa da, calismaya başladığımda iki ay ne yapacaz. Gurbetteyiz ve anneanne babaanneye ağız eymek istemiyorum. Çünkü canı gönülden bakan insanlar degiller. Bir endişe sardi beni şimdiden. Siz napiyorsunuz merak ettim. Ay birde ilkokuldaki yaz tatillerinde ne yapıyorsunuz. Cocuklari nereye birakiyorsunuz. Benim gibi gurbette yasayanlar özellikle.