anneyimben25 Kızlar görsel bıraktım bakarmısınız göbeğimiz düşeli 6 gün oldu 2 defa banyo yaptırdık şimdide hafif kanamalar oluyo kabuk bağlıyor normalmi yarın tekrar banyo yaptırıcaktım yaptırsammı sizce https://www.hizliresim.com/dfhn2ky
Aysimannesi anneyimben25 banyo yaptırma ( kuru kalması lazım ) , doktora götür bu gibi durumlarda gerekliyse K vitamini tekrar yapılıyor.
dilaaara anneyimben25 doktora götür canım büyük ihtimal sen orayı nemli bıraktın iyi kurutmadın o yüzden öyle olmuş enfeksiyon kapmış olabilir benimkinin de göbek bağı yemi düştü doktora bana kanama sarı su vs gibi durum olursa getir hemen dedi
Karaaslan2 anneyimben25 sknti yapma bugun benimkide boyleydi. Doktor kendi kabuk dusucek elleme dedi.
minikfarem__ anneyimben25 nemli kalmış iyileşmemis. Tekrar doktora götürün ertelemeden ki iltihap olmasin:))