Kalp26 Hangi model kullanıyorsunuz boynerden adidas ve nıke olarak bellı modellere baktım fakat pek cesıt bulamadım hangi modeli kullanıyorsunuz?
FerideDeniz Geçen yıl arkadaşlarım oğluma 3 yaş doğum günü içni vicco sandalet almışlardı. Hem çok beğenmiştik hem oğlum yaz boyu püfür püfür giydi. Vicco bakabilirsiniz.