MuhammedAmine zynpdnc lansinoh momma kullanıyorum ilk 4 ay çok iyiydi ama artık çekim gücü sıfır elimle sıksam daha iyi verim alırım o derece tavsiye etmiyorum
Miraybebek26 zynpdnc bende mamajoo kullanıyorum tekli daha mantıklı zaten ikisini aynı anda tutmak zor oluyor
Emine_ibrahim_ Bende önce medela kullandm daha sonra onu kardeşime vermem gerektiği için philips avent aldm ikisindende memnunum biri pilli biri sarjlı öyle olmaları bence daha avantajlı istediğiniz yere götürebiliyorsunuz arabada bile sağabilirsiniz