Herkese merhaba anneler. Bebeğim 7.5 aylık sürekli huzursuz genel olarak hep böyle. Sürekli yanında olayım oyun oynayalım istiyor tuvalete gidemiyorum bazen. Yanından bir dakika ayrılsam hemen baslıyor aglamaya durduramıyorum sizin bebekler de böyle mi. Valla ne yapacam bilmiyorum