Bir yaşına kadar evde kendim yaptım ama sonrasında bizim yediğimiz yoğurdu yedirmeye başladım. Yerel bir markanın yoğurdunu alıyoruz, hem pastörize sütten yapılıyor içim rahat ediyor hem de tadı tıpkı ev Yoğurdu gibi içinde katkı maddesi yok. O olmadığı zaman başka yoğurt alırsak onu da veriyorum