bosbardak Kızlar elimde 12 ay etiketli takım elbise mevcut oğluma aldım fakat çok büyük o yüzden hiç giyilmedi etiketli satıp başka ihtiyaçlarını almak istiyorum
bosbardak @NaimeYilmaz Yardımcı olur musunuz kullanıci adımı değiştirmek istiyorum mail yatıyorum dönüş yok