Gzmcyln ya canım işte sadece ozet geçtim normalde zaten koymuyorum ayağımda salladim hamağın içinin örtüsünü yıkadıgim için oraya koydum yarı uyanıkti e yeni yeni dönmeye başlıyordu bende çok korkuyorum zaten düşmesinden hatta dün dedim şükür bu aya kadar hiç düşmeden geldi kirlent koydum yastık derken uyudu uyandi yeni yeni uyaniyordu dedim su iceyim geleyim gitmemle gelmem bir oldu keşke icmeseydim ya vallahi yavrum benim