calikusuu linamommmmm Ben 😂 3 yıldır var. Bir ara şiddetli ağrılarım oluyordu ameliyat günü almıştık, tam o ay pandemi çıktı. Olamadım, sonrasında da tekrar niyetlenmedim. Şimdilerde ağrım yok, olana kadar böyle devam.
linamommmmm calikusuu valla bende olmak istemiyordum ama işte tehlikeli olababiliyormuş kuzum geçmiş olsun
Baharbozz Ben oldum kapalı olmamak için iki sene bekledim . Safradan taşlar kendiliğinde düşmezmiş çok agrm sandım olurdu son zamanlarda sonra taşlar kanala düşmüş zehirlemeye başladı acil ameliyat oldum şimdi iyiyim çok sukur