Artizneararlabazarda 1Acemianne12 hurafe regl oluyoruz bu bizim için en doğal olay,kadını pis lanetli gibi gösteren her seye sinir oluyorm yok agaca cıkna agac kurur ,tursu vs elini sokma bozulur
Fenty 1Acemianne12 Burada kuaför olan biri vardı bu soru yine sorulmuştu, kuaför olan kişi doğrulamıştı bir kaç sebepten ötürü ama tam hatırlayamadım.
Mabelle 1Acemianne12 evet doğru hormon değişikliğinden dolayı vücûd ısısı farklı oluyormus normal zamandakinden. Bu yüzden renk tutmazmış. Hiçbir zaman adetliyken boyamadım bu sebepten değil ama gusül almadan boyatmak istemedim.