senamiray senamiray ilgilenen arkadaşlar detaylı fotoğraf atabilirim sadece doğum gününde bir kez giydi 200₺
Deletedmom_112 Üstte kalsın, elbise çok güzelmiş benim kız biraz tombak olduğu için elbise tarzı hiç yakışmıyor, yoksa elbiseye bayıldım