Kızlar bugun menenjitleri ve rotayı yaptırdım. Akşam üzeri bakışları değişti. Sanki gözlerine sürekli ışık tutuyormuş gibi yapıyordu. Acile geldik ateşi varmış aslında çok değil 37 derece. Delirdim kaçtır damar yolu bulamıyorlar kan alacaklar kolları bacakları kalmadı. Ağlamaktan sesi gitti ya . 4 aylık ilk kez acile geldik . Çok üzüldüm allah tüm hastalıklardan çocuklarımızı korusun. Çok zormuş gerçekten . Acaba bu aşının yan etkisi mi ateşi olsa neyse bakışları öyle olunca korktum 😟