12sukran sağlık ocağının verdiği kabızlık ve alerji yapabiliyor. Ebe bizi uyarmıştı. Hatta ben hemen başlamayayım aşı huzursuzluğu geçsin öyle başlayayım dedin daha iyi gözlemlemek için. Sonra da içinde paraben olduğunu öğrenince bıraktım. Bestiron kullanıyorum