Azramina Meme + mama gidiyoruz. Memeyi emip kendi bırakıyor . Ardından ben mama veriyorum onu da alıyor . Ama ben vermesem hiç ağlama vs yok. Benim anlamadığım doyuyor da mı istemiyor ? Doysa sonradan verdiğim mamayı alır mı ???
1234___ Ya hani misafirliğe gidersin ikramlıklar gelir geri çeviremeyiz ya, hah işte bebeğiniz de ona sunulan ikramlıkları geri çevirimiyor😂 emin olun aç olsa ortalığı velveleye veriri 😂
Azramina 1234___ ayy çok boş benzetme ☺️🤭🤭 inşallah 🙏 öyleyse ne mutlu 🤩 zaten çok vermiyorum mamayı maksimum 2 ölçek .